måndag 29 juni 2009

Måndag och jag njuter

Det var fint att jobba idag. Det kändes som att det senaste året inte varit (det hade förstås varit förskräckligt, men just idag var det fint).

När jag kom hem klädde jag av mig alla kläderna i hallen och bytte till bikini. Jag rastade Ela och sen satte jag mig på balkongen med en bok och iskall saft. När jag blev hungrig lagade jag mat och sen gick jag och Ela till kiosken och köpte en liten påse karameller som vi (jag) åt framför teven. Snart ska jag lägga mig i ett svalt bad och blunda en stund. Sen kanske jag sover.

Jag känner i hela kroppen och i hela mig att det är skönt, att jag mår bra.



Mammas pil. Jag älskar den.

1 kommentar:

  1. Balkong och pilar och allt.. var bor du någonstans? :)
    Mm.. måste hitta min drömmobil först innan du kan bli avundsjuk.. eller så hittar du en före mig! Då får du tipsa ;D

    SvaraRadera