måndag 20 december 2010

Drömvän




































I natt drömde jag om mina vänner. Vaknade glad över att både jag och H anländer till Boden idag. Bilden ovan är tagen av min pappa på altanen hemma i Boden. Jag var svarthårig på den tiden, och vi var som vanligt på väg till någon fest inne i stan. Längst till vänster står min kompis F. Hon är konstnär och bor också i Göteborg. Tjejen på min högra sida är förstås H.

Jag har lite resfeber inför dagen. Mest av allt är jag orolig över busstransporterna till Arlanda, och också själva flygresan. Det snöar fortfarande och det är många som inte kunnat resa. Måtte jag inte bli en av dem.

2 kommentarer:

  1. Åh det var längesen! Älskar Frittes frilla, vill ha själv! Älskar er! Hoppas du får en smidig resa så ses vi snart. KRAAAM

    SvaraRadera
  2. vilket år? ;). måste vara måååånga är sedan

    SvaraRadera