torsdag 2 december 2010

Terminen är snart slut

Det känns lite overkligt och väldigt skönt att termin fem snart är över och förbi för alltid. Sen är det bara en sista termin kvar. Ser fram emot att avsluta den här utbildningen och göra något annat. Något nytt. Jag kommer att fortsätta plugga lite för jag har några kurser jag är sugen på att läsa, men det får bli längre fram för just nu vill jag helst av allt bara jobba och ingenting annat.

Idag har jag pluggat som en  toka. Jag hade sjukt mycket att göra. Nu har jag inte sjukt mycket att göra längre. Bara ganska mycket. Skulle egentligen behöva sitta uppe och läsa ikväll, men suck, jag måste verkligen sova och ladda inför de kommande praktik(arbets)passen på sjukhuset. Min plan för resten av terminen är att fokusera och bita ihop. Bara det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar