söndag 22 augusti 2010

Grattis på födelsedagen Henrik!



Idag fyller Hänk 28 år. Jag önskar att jag var i Göteborg och firade honom ordentligt, men på grund av förhindrande omständigheter får jag nöja mig med att bjuda honom på bloggkalas. Semletårta är hans favorit så självklart ska vi ha minst en sådan. Kärleksmums är också en uppskattad favorit. Den färgglada tårtan är mest på skoj, och chokladtårtorna skulle vi ha älskat båda två.




Min låtsaspresent till födelsedagsfarbrorn får självklart bli ett P3. Med tanke på hans eviga tjat om detta så är det även en present till mig själv.

3 kommentarer:

  1. grattis hänk! gödiga tårtor:)

    SvaraRadera
  2. Åh vilken härlig uppvaktning! Jag ser verkligen fram emot att spela på PS3:an. För den finns väl på riktigt, väl? :O

    Göteborg: Tack!

    SvaraRadera
  3. Härligt kalas!
    Grattis H :)

    SvaraRadera