onsdag 2 juni 2010

Hundratals

Det här blogginlägget blir mitt 399:e inlägg. Jag har svårt att tro det för det känns som att jag har skrivit max 50. Bloggandet har blivit en väldigt rolig hobby för mig.

...en hobby jag inte ägnat mig särskilt mycket åt den senaste tiden. Jag har haft så mycket annat för mig och jag har inte kunnat koncentrera mig tillräckligt för att skriva en mening ens. För att uppdatera er som är intresserade av att läsa om mig och mitt liv kan jag berätta att jag skrivit en stor medicintenta (som jag tror gick vägen), blivit förkyld och träffat en man (som fyller år idag).

Imorgon börjar jag på vårdcentralen (egentligen idag men jag är för förkyld och snörvlig).

3 kommentarer:

  1. Jag är glad för din skull, Pärta!
    Se till att ha en underbar (icke förkyld) sommar!

    SvaraRadera
  2. det är fruktansvärt då du inte bloggar. då måste jag plugga. så bot och bättring är vad jag vill se från din sida! och hälsa grattis

    SvaraRadera
  3. Härligt!
    (inte förkylningen, men tentan och mannen ;) )
    Kram

    SvaraRadera