lördag 25 juli 2009

Cykeltur

Imorse gav jag mig iväg på en cykeltur direkt efter frukost. Jag cyklade genom Boden stad i motvind för att minnas det gamla och spana in det nya. Det var varmt och skönt i luften och min sommarblus fladdrade i vinden. Så skönt! Jag hälsade på kusin och kompis Linn, Gabriel och Janne. Där fick jag två pinnglassar och en PVK på handen. När jag skulle cykla vidare fick jag med mig en stor påse med nålar, PVK:ar och provrör. Nu ska här övas! Finns det någon frivillig nåldyna där ute? Anmäl dig här tack!

3 kommentarer:

  1. Tusen strålande solar är toppen! Läste den ett tag sen.. älskar såna böcker. Utöver mitt fantasy-begär då..tror inte att jag någonsin har vuxit ifrån fantasivärldar och mina rosa elefanter..

    Kul att du blir langad nålar och sånt förresten! ;) Hade jag varit lätt(are)stucken så skulle du få öva på mig... men sjuksköterskor hatar mig faktiskt...

    SvaraRadera
  2. Skriv upp mig på listan!

    SvaraRadera