torsdag 9 juli 2009

Tanten får besök

Igår plockade vi blåbär och sen gick vi hem och drack skumpa innan maten.



Minou och Anna nattade hos oss. Det var underbart att ha lilltjejen här! Hon doftar så gott, hennes hud är så len och hennes valkar är så mjuka och sköna att man knappast kan slita sig från henne.



Minou äter morot och slickar och slabbar på en smörgås.



Vi åt kakor till lunch och sen lärde jag Anna att ta blodprov. Jag är svårstucken som bara den men med stadig hand knep hon två rör blod på första försöket, skickligt som tusan.



Ela har badat och klippt sig idag. Hon är fluffig och fin, och doftar av en blandning av mitt balsam och blöt hund. Gulliga hund, hon är min älskling.

Mina tjejer har åkt hem till sitt nu och det känns tråkigt. Jag är glad att jag ska jobba hela helgen.

1 kommentar: