onsdag 2 september 2009

Föreläsningslös

Efter endast en ynka timmes sömn på morgonsidan försov jag mig och missade en intressant föreläsning. Jag som aldrig någonsin brukar försova mig. Suck. Jag åkte till BMC för eftermiddagens föreläsning men till den kom ingen föreläsare så jag blev utan föreläsning idag. Jag stannade föreläsningstiden ut och pluggade och sen åkte jag hem igen. Snopet.

Nu sitter jag här, proppmätt efter en ljuvlig pastasallad och ett glas avslagen cola. Jag försöker blunda för den enorma högen med papper jag borde ha sorterat för flera dagar sedan. Suck igen. Lika bra att ta itu med den nu. Hej svejs!

1 kommentar:

  1. Tänkte väl att jag inte såg dig på morgonföreläsningen! Började fundera på att skaffa nya glasögon när du satt där på den andra "föreläsningen".. Ambitiöst att stanna tiden ut! :O Nu fick du mig att känna mig kass iaf.. jag gick hem och la mig för att sova en stund... *host*..

    SvaraRadera