torsdag 3 september 2009

Kunskap så det svämmar över

Idag stannade jag i sängen länge. Vore det inte för Ela så hade jag kanske fortfarande legat där. Gud vad jag var och är trött! Nåja, hunden vaknade och tvingade ut mig på en kortis. Sen duschade jag, klädde mig i en för stor klänning, kokade sex koppar kaffe och täckte skrivbordet med plugg. Jag har läst om lungsjukdomar hela dagen. Ikväll har jag jobbat med patientfallet och jag känner mig ganska nöjd med dagen trots tröttheten som vägrar ge med sig.

Jag beställde en hög med böcker igår och jag längtar särskilt mycket efter en av dem. Kom kom kom nu! Förresten, jag undrar om någon hinner läsa alla böcker? Jag gör det då inte, och ja, jag läser ändå hyfsat snabbt och mycket.

Fråga: Läser ni all rekommenderad kurslitteratur?

2 kommentarer:

  1. Svaret är nej. Det hinner jag inte.

    SvaraRadera
  2. Svaret är ja, helst ska jag läsa den två gånger. Den är obligatorisk, för bövelen! Mvh /Anonym beundrare

    SvaraRadera