söndag 13 september 2009

Vänner

Gårdagen var mysig och vi skrattade nästan ihjäl oss allihopa. Fler kvällar tillsammans, fyll ut allt tills tomheten försvinner. A & A bor så mysigt, jag blev så avundsjuk! Det är flera i klassen som bor tillsammans med varandra. Jag vill också bo tillsammans med någon. Jag vill inte bo själv.

Fikat med Elisabeth idag blev en lunch imorgon istället. Jag skulle åka till lillebror, men till slut ställdes även det in så jag hann handla och städa. Tråkigt. Tråkig söndag. Trött söndag. Jag sover så går tiden snabbt och jag får åka till skolan och alla fina sjuksköterskor.

PS1. Idag spisades det palt på Djäknegatan. Pitepalt till och med. DS1.
PS2. Minou har lärt sig att komma upp i krypställning. SÅ söt! Snart kryper hon omkring som en liten människoiller. DS2.

1 kommentar:

  1. I lördags fanns minsann ingen plats för tomhet bland allt fniss! Jag tycker vi gör om det, väldigt snart!
    Och hördu. Du bor ju ihop med Ela, ju! Jag vet många som är avundsjyyka! :)

    SvaraRadera