tisdag 1 september 2009

Uppsala SSK T3

Idag åkte jag till min STOOORA skola och träffade min nya basgrupp. Vi tragglade ett patientfall och det kändes ganska bra att vara igång igen. Jag är faktiskt också nöjd med min grupp. Det känns som att alla är trevliga och mjuka prickar och jag är ganska säker på att jag kommer att trivas med dem. Det är roligt.

Solen sken som värsta sommarsolen idag och det gav mig energi att brassa ner på stan innan skolan och göra ärenden på banken, fylla på busskortet och köpa en hög färska kollegieblock.

När jag kom hem satt Ela på hallmattan och tittade på mig. Lilla vovven. Vi gick ut och lekte med pinnen på gården och sen gick vi in och åt middag. Efter maten (mackorna) spikade vi upp en spegel, en hylla och tre tavlor. Mycket stort för mig! Jag brukar oftast få så mycket ångest inför att göra hål i väggarna att jag inte klarar av att göra det. Men det blev fint och jag är nöjd!

Och jo, angående bilder så kommer de snaaaaart. Jag måste bara köpa en ny dator först då mitt stora åbäke till brummande pärla efter en lång tids sjukdom stilla somnat in i hemmet.

2 kommentarer:

  1. vilken dum dator ändå.den borde straffas. tur att du tog dig till uppsala tillslut. jag dricker vin /hannah

    SvaraRadera
  2. Jag tycker också om min nya basgrupp. Men saknar du inte grupp C?

    SvaraRadera