måndag 14 september 2009

Värdelösa föreläsare

Idag var jag på den i särklass vidrigaste föreläsningen jag någonsin varit på. Föreläsaren borde verkligen inte ha fått slösa bort vår dyrbara tid på det där viset. Fy så fly förbannad jag var. Jag hade kunnat skrika rakt ut. USCH!

När gubben äntligen slutade humma på sitt in i döden tråkiga vis gick jag och Elisabeth in till stan och åt en god och stor sallad på Storken. Det var första gången jag var där och det var mysigt. Vi satt ute och solen sken. Jag hade väääääldigt trevligt!

Nu läser jag om njursvikt. Eller, just nu har jag tagit ännu en rast, men snart så.

1 kommentar:

  1. Wohooo!! *hoppar omkring* Jag blev omnänmd i bloggen!! Betyder det att jag är kändis nu? Snart står väl folk och köar utanför mitt fönster för att få en autograf...muhahaha..

    SvaraRadera