måndag 14 december 2009

Ela goes New age

Häromdagen fick jag lust att frisera Ela. Jag brukar försöka putsa hennes tassar då och då så de inte blir alltför lurviga. Den här årstiden (alla årstider) är det så blött och lerigt ute och det tar en evighet att få hennes tassar någorlunda torra och rena efter en promenad. Den här gången när jag skulle leka frisör kunde jag dock inte begränsa mig till enbart tassarna. Det var så roligt! Jag klippte magen, baken, svansen, benen och kråset på bröstet också. Sen klippte jag öronen, och se! Hon blev urgullig! Som en liten valpsing igen.



Ela förra påsken uppe i Boden. Här är hon 3 år och en stor dam.



Och se här! 4 år och en VALP igen!


4 kommentarer:

  1. Åh, Ela har page! På ett Gustav Wasa-tjusigt sätt! Kom hit med saxen och klipp mig så jag blir valp igen!

    SvaraRadera
  2. Sötnosen :)
    Vad tycker Ela själv om sin nya frisyr?

    SvaraRadera
  3. vilken liten sötnos du har!!

    SvaraRadera