lördag 12 december 2009

Tomt och behagligt

Jag har pluggat nästan konstant men i snigelfart de senaste dagarna. Jag har presterat halvbra texter som jag inte bryr mig om. Jag brukar ha lätt för att skriva men nu tar varje ord tid på sig.

Jag är fascinerad över hur lite jag känner just nu. Jag har aldrig varit med om att jag känt mig så likgiltig. Det måste bero på sömnbristen.



Jag gick och la mig i sängen bara för att jag inte kom på något annat att göra. Ela hade inte heller något bättre för sig så hon hoppade upp i sängen och la sig till ro på min mage och mitt bröst. Det är sällsynt att hon vill sova på mig, men oj så skönt. Hennes lilla kropp känns så varm och tung och när hon andas varmt på mig känner jag mig trygg och inte så ensam. Tror vi gör ett försök att sova för natten nu. Hoppas ni har en trevlig lördagskväll allihopa!

2 kommentarer:

  1. Du har jobbat på bra idag:)
    Hoppas du kan sova gott.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag ringer inte och önskar god natt, trots att jag vill. Sov gott min sköna. Mvh / Anonym

    SvaraRadera