torsdag 3 december 2009

Från morgon till kväll

Natten var i det närmaste sömnlös och morgonen kom tidigt, alldeles för tidigt. Jag hade två hundar att rasta innan jag skulle till sjukhuset för klinisk färdighetsträning. Rastningen tog tid då jag var tvungen att gå ut med hundarna en och en (ingen av dem behagade koncentrera sig nämnvärt på att uträtta sina behov när de hade varandra att svärma för). Nåja, till slut kom jag iväg och fick mig en trevlig liten lektion tillsammans med mina trevliga studiekamrater. Efter träningen på sjukhuset gick jag, Lise, Elisabeth och Birger till BMC och lunchade och pluggade hela eftermiddagen.

När jag kom hem slukade jag middagsmaten i ett nafs och sen bakade jag mjuk pepparkaka. Anna, Alfrida och Linda A kom och fikade och jäste i soffan. Ela jäste mest. Verkligen, mest.

Det var fint och skönt ikväll. Nu ska jag bädda ner mig och sova.



Jag glömde bort att plocka fram kameran ikväll, men bjuder gärna på en bild jag tog med min mobiltelefon för ett par månader sedan. Josefin och Alexandra hade födelsedagsfest.Den fina tjejen i förgrunden gör att jag gillar bilden trots att den inte är det minsta glamourös. Bilden alltså.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar