tisdag 5 maj 2009

Hund och hund och katt och hest.


Ela leker exorcist och Alice(s) blick säger: "Snälla mamma, ta mig härifrån. Snälla pappa, bara ta mig härifrån nu."

Det är tomt tomt tomt hemma hos mig nu. Suck suck suck. Min favoritmänniska ÄR trivsel och hemtrevnad OCH han är dessutom väldigt underhållande. Ja. Jag tycker bättre om när han är här än när han inte är här.

Här är min lillebror och hans flickvän. Jag fick en röd plåtburk/spargrisburk med engelska kolakarameller av henne. De är så mumsiga att jag redan ätit mig halvvägs ner i burken. Om jag inte vore så trött som jag faktiskt är så hade jag antagligen jobbat mig ner till botten innan kvällen är slut. No more kolakarameller. Det är tisdag kväll och det har slutat regna. Jag ska ut i friska luften på en seg kvällspromenad med min vidriga lilla hund. Sen ska jag stupa i säng, känna kuddens doft av en bästa vän och somna. Imorgon kanske solen skiner igen.

2 kommentarer:

  1. Ingen sol här så långt (brun)ögat kan nå. ;S Tack för en trevlig långhelg! Mvh / HÄNDRICK

    SvaraRadera