måndag 10 maj 2010

Drömmen när du äntligen kan nå den

Även denna (alldeles föregående) vecka bjöd på en alldeles fantastisk helg. Fredagen invigdes med utsökt (!) pasta och vitt vin på Hardy´s grotta. Grottan är Sävjas egen kvarterskrog och tro det eller ej men man kan faktiskt äta riktigt gott där. Jag anlände och tog plats vid bordet strax före mitt sällskap behagade dyka upp. Blev serverad ett glas vin medan solen ännu sken in på mig. Efter grottmiddagen storhandlade vi choklad och gick hem och fortsatte fredagskalaset.

Helgen fortsatte och bjöd endast på härligheter som vila, god mat, vin, prat och skratt, musik, minnen och framtidsplaner. Jag känner mig väldigt lycklig.



I lördags drack vi skumpa och fantiserade om hur vi kan äta jordgubbar till den i kvällssolen i sommar.

5 kommentarer: