fredag 7 maj 2010

Jag kommer snart igen

Jag hade bara sovit knappt tre timmar när jag vaknade till en överraskning i form av min storebror! Min fina Boden-bror stod bakom dörren och jag hade ingen aning om att han var här nere i krokarna. Visserligen blev det en så snabb visit att vi inte ens hann dricka kaffe men jag fylldes av glädje ända in i själen och det kändes som att jag verkligen behövde det.

Energin jag fick av att se en liten bit av min familj använde jag till att plugga igen det jag låtit släpa efter den här veckan. Allt känns lite bättre nu.

Jag helgstädade igår kväll och idag plockade jag blommor som får pryda byrån i sovrummet. Ska ta helg från en jobbig vecka. Nu ska jag duscha och byta om för ikväll ska vi gå ut och äta på Hardy´s grotta. Sanslöst flott.




Och ja, jag bytte gardiner i sovrummet också. Det syns inte så bra på bilden, men gardinerna är sjögräsgröna.

1 kommentar: