onsdag 19 maj 2010

Powerwalk

Efter träffen med basgruppen på BMC åkte jag hem och ägnade eftermiddagen åt att äta och prata med Göteborg i telefon. Kvällen hade jag tänkt använda till tentaplugg men jag kunde inte koncentrera mig så jag tog med mig Ela ut på promenad till Stordammen. Det var kvällssol och när vi kom hem lämnade jag bara av Ela och sen traskade jag ut på långpromenad nummer två. Under tiden jag var ute gick tvättmaskinerna på högvarv så jag har fått lite nytta gjort i alla fall.

Men kvällen försvann. Och jag hade verkligen velat använda den till annat.



På sådana här skogsstigar är det meningen att man ska vara två. Vara varandras sällskap. Småprata. Lunka fram i varsitt spår sida vid sida.

1 kommentar:

  1. antar att du menar med en partner, men jag gör dig gärna sällskap på promenad. Kram

    SvaraRadera