torsdag 20 maj 2010

Sommarsaker



En av mina favoritrestauranger i stan är Tzatziki. Det är inte lika mycket för deras grekiska meny som för det fina läget nere vid Fyrisån. Jag vill gå dit och äta nu när kvällarna är så sköna.

Jag har varit hemma hela dagen och tänkt på alla fina småsaker jag vill göra den här sommaren. Det är skönt att fokusera på trevliga saker som får mig att må bra. Det är skönt att må bra.

Förutom att dagdrömma och fantisera har jag tränat stenhårt på min crosstrainer. Jag lyckades hålla ut i tjugofyra minuter, vilket är ett personligt rekord för mig. Belönade mig själv med en spabehandling i badkaret och en skogspromenad. När jag kom in igen lagade jag pastasås och kokade spagetti. Åt. Sen somnade jag och sov djupt i en timme. Nu ska jag koka te och skriva lite skolarbete och sedan ska jag återgå till tentapluggandet. Önskar er en trevlig kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar