måndag 26 oktober 2009

Barnsjuk

Jag tänkte visa en gullig bild på Minou Ivy men jag är för trött för att börja fippla med det nu. Det kanske är lika bra. Minous mamma har fler än en gång påpekat för mig att folk (med folk menar jag alla er) nog inte är så intresserada av mitt Minou-tjat. Suck. Jag kan inte hjälpa det. Jag undrar hur jag kommer att bli när jag får ett eget barn. Väldigt jobbig kan jag tro. Men ååååh, Minou är min lilla sockersmula och det är bara så det är. Gulligare unge får man leta efter.

Jag är för trött. Klockan är kvart över sex och jag ska bädda ner mig och Ela i sängen. Nu ska jag sova.

1 kommentar:

  1. Jag trodde att du var på HIA nu i kväll. Blev förvånad när jag skulle leta upp dig och du inte var här.
    Hoppas att du haft en bra dag :)

    Kram Lise

    SvaraRadera