måndag 12 oktober 2009

Systerhelg

I lördags fikade vi på Norrlands nation. Jag mumsade i mig en Dödad av choklad som fick mig att somna på sängen när jag kom hem. Detta trots att solen sken så fint, så fint. Till kvällen samlades vi igen på Studentvägen för att fira Alexandra och Josefin. Några av mina älsklingssyrror var där (och några som kanske kan BLI, och ja, några som inte ens var syrror men som var älsklingar ändå), vinet slank ner fortare än fort och det bjöds på en chokladtårta som var snarlik förmiddagschokladen. Roligt. Det var mysigt.

Igår var jag trött. Jag och Ela gosades mycket men lekte ingenting. Jag tänkte att jag skulle läsa lite men såg blaj på teven och åt karameller istället. Ela somnade på mina lår. Sov djupt inatt.

Nu ska jag avsluta morgonen och åka in till KTC (Kliniskt träningscentrum) och lära mig allt om CVK. Jäs! Sen ska jag knalla upp till HIA för att tillbringa resten av kvällen där. Ha en skön måndag, ni kan, det går.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar