fredag 30 oktober 2009

Bekräftelse

Idag vaknde jag upp till min femte praktikdag den här veckan. Börjar känna mig ganska sliten nu. Det är nackdelen med mitt förtjusande yrkesval, arbetstiderna. Den här veckan har jag gått dag-kväll-kväll-kväll. Och nu idag ett sista dagpass. Det tar på krafterna på ett annat sätt än om man jobbar fem raka dagpass mån-fre. Nåja. Det finns en viss tjusning med arbetstiderna också (nej det gör inte det men det är nog bäst att vi i alla fall försöker intala oss det för där blir det aldrig annorlunda).

Min mittbedömning igår gick väldigt bra. Min handledare skattade mig över förväntan högt och sa så fina saker att jag blev generad och så glad att jag var nära att börja böla. Det var skönt att få den bekräftelsen.

Igår kräktes Ela. I min säng. Någon som vill ha en hund? Diskberg ingår.

1 kommentar:

  1. Vad roligt att höra hjärtat! Blir så glad och stolt över dig!
    om det inte hade varit för diskberget så....;)
    Kramen

    SvaraRadera