onsdag 25 mars 2009

Katten kisar som bara katter kan.


Idag fortsätter jag att strunta i verkligheten. Jag läser Mitt liv med George för skratt och Having slaughtered my mother, my sister and my brother för att bli en bra pedagog (fråga mig inte hur det ska gå till). Och javisst, jag dricker kaffe och äter chilichoklad, trots att den bränner i halsen i flera timmar efteråt. I bakgrunden hör jag http://www.youtube.com/watch?v=ALL4vwyq23Y&feature=related . Så, resten av dagen är livet blott en dröm, och chokladen tar snart slut.

4 kommentarer:

  1. Livet är som en dröm där chokladen ALDRIG tar slut!
    Kan vi inte leka det?

    SvaraRadera
  2. Klart vi kan och du får så mycket choklad du vill!

    SvaraRadera
  3. Om man tror på the matrix (det FINNS faktiskt nördar som gör det) så lever vi i allra högsta grad i en icke-verklighet! Woho! Tada! Eh choklad? Är det bara jag om ska hänga på beachen09? Jag har bara ätit en semla, en tunnbrödsrulle med bearnaisesås, kött och mos, en halv limpa och lite annat smått och gott idag. Tjock? Jag? VA!

    SvaraRadera
  4. Klart jag ska hänga på stranden lika mycket som du! Så EH, du kan väl FÖRSÖKA att inte skymma solen HELT?

    SvaraRadera