tisdag 10 mars 2009

Kissen på teater.


Häromkvällen (jag visste inte att det var ett ord på riktigt, men Svenska akademien säger att det är det så OKEJ då, jag skriver väl så i min kära blogg) roade vi oss med att gå på en teater-föreställning. Hänger ni med? ÄR ni med? Suck. Vi såg religiösa fanatiker, en lösaktig pastor, en naken kvinna, en PISTOL och en förtvivlad far. Vi fick även lyssna till rätt så fin musik. Man ska inte underskatta teater.

Jag går tillbaka till Svenska akademiens ordlista för att berätta att idag är dagens ord gelé. Anledningen till att jag gör det är för att jag så gärna vill skriva såhär i min blogg: ELASTISKT DALLRANDE. Ja dåså, med det avklarat känner jag att det är fritt fram och alldeles på tiden att kissen tar den där tuppluren hon SÅ behöver.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar