onsdag 18 mars 2009

Kissen om Göteborg.


Jag har en handfull riktigt goda vänner. Det här är en av dem. Hon heter Hannah och hon har hängt med sedan lekis. Vi har lekt med barbiedockor, tjuvrökt och rest tillsammans. Vi skildes åt för att pröva lyckan i varsin storstad, men vi fortsätter att dras med varandra ändå. Och jag behöver bara pressa fram en tår så kommer det choklad med posten.

Jo, killen i bakgrunden heter Johannes. Honom är vi mycket glada över. Ja, jag vågar nog drista mig till att säga att han är det bästa nytillskottet vi har i vår gamla vänskapskrets. Han är blid och god och han tycker om att baka bröd.

PS. En bra grej med Hannahs choklad är att den kommer miniförpackad så man kan äta mycket utan att bli tjock.

4 kommentarer:

  1. Vad fint att man fick ett helt inlägg! åh du är gullig

    SvaraRadera
  2. Jag är gullig och du är också gullig. Sååå gullig!

    SvaraRadera
  3. Jag känner igen den där soffan, och tapeterna...

    SvaraRadera
  4. Ja Gustav, det är ju våra tapeter din dummer! De är underbara och soffan gå väl an den också, men jag tycker att vi ska köpa oss en till!

    SvaraRadera