fredag 27 mars 2009

Katten ROar sig med ROliga sjuksköterskor.

Tanten fick sig både en tupplur OCH en tentafest igår! Hon hade roligt roligt roligt!


Anna och Alfrida hade också roligt.

Efter en trevlig tillställning hos Daria irrade vi omkring mellan nationerna innan vi slutligen gjorde halt på Orvars. Vi drack öl och spillde öl (nej, INTE jag men jag blev blöt ändå förstås), skrattade (jag kan inte för mitt liv minnas vad som var så roligt!), kastade pil (jag träffade tavlan fler gånger än jag missade den!), diskuterade omvårdnadsproblem (suck), kramades (öh, ja, såklart?) och fotograferade varandra så desperat att man kunde tro att vi aldrig skulle ses igen.
Orvars följdes av en matfest på MAX. Vi saknade Alfrida men hamburgarna smakade okej ändå. Jag och biologen pratade om livet och sen gick vi ut i natten och frös så vi skakade. När jag tröttnade på att stå ute och frysa tog jag en taxi hem. Det var skönt att komma in i värmen, och när jag fått av mig strumpbyxorna och krupit ner under mitt täcke somnade jag utan min korall.

2 kommentarer:

  1. vilken helkväll! mer sånt dvs nattliga äventyr, heja tanten! hoppas ni äter så mycket godis ikväll att ni spricker! PUZZ/ H

    SvaraRadera
  2. Jag sprack för din skull. :) Nu önskar jag ganska mycket att jag inte spruckit.

    SvaraRadera