onsdag 6 januari 2010

Jag fyller 25 år

Idag fyller jag 25 år och jag känner mig ganska gammal, fast samtidigt väldigt glad. Jag har fått så många gratulationer, värmande sms och telefonsamtal att jag tappat räkningen. Tänk att jag har så många, så himla många, fina människor i mitt liv! Som tycker om mig och bryr sig om mig. Trots att jag är sjuk och har sovit ett dygn plus halva dagen idag, och trots att mitt ansikte börjar bli till åren (fina "linjer" som vuxit fast och runda kinder som magrat av) och ja, trots att det är svinkallt ute, så har jag haft min bästa födelsedag på länge. Det enda som hade kunnat göra den bättre hade varit frukost på sängen. Jag hoppas på nästa födelsedag.




Tog bilder på mig själv en bit in i sömnbristen, men jämfört med nu idag ser jag riktigt fräsch ut på bilderna!

3 kommentarer:

  1. Du är jätte fin :)
    Och gammal kommer du aldrig att bli, alltid ung i sinnet, det som gäller.

    Nu blir allt bara bättre!
    Kram och Grattis

    SvaraRadera
  2. du är väldans vacker:) avmagrade kinder får man inte av ålder utan av för lite karra och snask!
    /Hannah

    SvaraRadera
  3. Grattis på födelsedagen i efterskott. Ta kontakt via Facebook om du känner för det. Jag har blockat upp dig nu.

    SvaraRadera