lördag 9 januari 2010

Så här ser mitt ena öga ut



Jag är imponerad av vad Niveas godisrosa mascara (nej, mascaran är svart men förpackad i rosa) gör med mina fransar. Vem behöver lösögonfransar liksom? Något annat jag också är imponerad av är min ögonfärg. Jag älskar den! Tänk så otroligt va, att jag efter tjugofem år i den här kroppen fortfarande kan hitta skatter. Eller så kanske det är något som kommer med åldern.

Ikväll ska jag ha kalasfika och fram tills dess har jag en massa saker att göra. Till exempel så ska jag handla och BAKA FIKAT! Så var det med min framförhållning det här nya året. Istället för att baka igår kväll bytte jag gardiner, städade bort julen, tvättade, stäääädade och pysslade med allt annat än bak.

2 kommentarer:

  1. Det var baske mig det tjusigaste öga jag nånsin sett!
    Och torka av snoret ditt på Elas mjuka päls, snart ses vi!

    SvaraRadera
  2. jävlar i mig vilka fransar! långa som bara den. själv har jag börjat med ögonfransböjare, en hit det med. jag har dessutom en rosa mascara, alltså en som är rosa, lite spexigt men.. fladdrar du med de där fransarna kan du nog charma vemsomhelst
    /H

    SvaraRadera