torsdag 12 november 2009

Början på avslut, sen får vi se.

Förra månaden firade jag fyra saker som jag nu tänker rabbla upp i min blogg så att jag kan beskåda dem och njuta en gång till. Okej, här kommer det (i datumföljd).
ETT: Hannah fyllde år och jag kom ihåg det. De två senaste åren har jag gratulerat henne med sång en månad för tidigt.
TVÅ: Det är nu ett år sedan jag blev fri en väldigt obehaglig person som aldrig hade något i mitt liv att göra (tjoho!).
TRE: Ela fyllde fyra år!
FYRA: Jag firade två rökfria år.

Min sista HIA-kväll var toppenkalasbra. Jag fick rara patienter, gott fika, kramar, massage och flyt. Det känns verkligen tråkigt att avsluta praktiken nu.

Det är inte bara praktiken som står för avslut i mitt liv just nu. Jag måste släppa taget om en annan del av mitt liv. En stor del som jag aldrig trodde att jag skulle vara tvungen att släppa. Som jag önskade skulle bestå, som jag trodde stod skrivet i sten. Det gjorde det inte.

Första snön föll ikväll när jag och Lise gick ut från sjukhuset. Jag tror att det blir en bra vinter. Jag hoppas det. Och jag hoppas att jag inte går vinterpromenaderna ensam i år.

2 kommentarer:

  1. tycker det är fint att min födelsedag räknades som en av händelserna i din månad, du är gullig och rar. PUZZ
    /H

    SvaraRadera