lördag 21 november 2009

Lördagsmys eller lördagsplugg

Idag har jag varit flitig och ägnat nästan hela min lördag åt plugg. Jag har läst om Parkinsons i flera timmar och sen har jag suttit lite soffa i myshörnan och skissat upp vad jag ska skriva. Jag är väldigt nöjd över att kunna skriva att jag redan skrivit två fina sidor och i och med det är ungefär halvvägs i skrivmål.

Nu är jag trött i ögonen, rumpan, nacken och ryggen. Ska springa ut och kissa Ela och sen ska jag bara ta ett snabbt värmebad innan jag kryper ner i sängen, gossar in mig i täcket och somnar (förhoppningsvis). Imorgon ska jag jobba på mitt gamla jobb på Svartbäcksgården. Jag får hoppa in som resurs i några timmar bara och det passar mig alldeles utmärkt. Att tjäna lite extra pengar passar mig också alldeles utmärkt. Om jag orkar ska jag försöka skriva klart min Parkinson imorgon när jag kommer hem. Om jag orkar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar