måndag 4 oktober 2010

Kanelbulles dag

Dagens första operation var en öppen gastric bypass, som förvisso blev ganska dramatisk under en kort period då mjälten började blöda och fick tas ut men i övrigt inte var särskilt spännande. Känns trist att jag inte kan uppbåda någon större entusiasm och känna mig lika hänförd som mina klasskamrater verkar vara. Jag kan inte bestämma mig för om det är min tillfälliga personliga trötthet som missunnar mig pirret i magen eller om jag helt enkelt är totalt ointresserad. Ja, av operationssjukvård alltså.

Något som däremot lyckades fånga mitt intresse är det faktum att det idag är KANELBULLENS DAG! Grattis kanelbullen! Jag firade denna OERHÖRT fantastiska bemärkelsedag med att köpa med mig fyra stora kanelbullar hem. Hatten av!



Ela firar inte kanelbullen. Hon är bara otäck.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar