söndag 3 oktober 2010

Trött och TRÅKIG

Idag har jag haft en riktigt tråkig dag. Faktiskt tråkigaste dagen på mycket länge. Försökte trösta mig med solskenspromenader med Ela men det blåste så mycket att jag mest bara fick ont i öronen. Ett långt samtal med Göteborg bjöd på några sköna gapskratt, men det klingade av så snart jag lagt på luren. Flera gånger bestämde jag mig för att åka och hälsa på någon, men varje gång ändrade jag mig och bestämde att jag nog var för trött ändå. Och gav upp. Det är söndag och jag orkar inte kämpa emot. Traskade iväg till S och köpte en stor chokladkaka istället.


Imorgon gör jag mitt första pass på centraloperation. Jag har ingen aning om vad som väntar mig men det blir säkert okej. Har plöjt lite anestesi så att jag ska förstå vad folk pratar om. Helst vill jag bara att veckan ska gå snabbt. Och resten av året också för den delen.

2 kommentarer:

  1. Naw tjejen. Hade jag vart hemma hade vi kunnat hitta på något, hade varit kul :) Kram på dig, och lycka till i veckan, kommer gå superbra ska du se, operation är häftigt :)

    SvaraRadera
  2. Jag var ju på c-op förra veckan, det var helt ok! Hoppas du hamnar i roliga team, man hamnar i olika varje dag men man hinner inte med alla. Kram!

    SvaraRadera