fredag 1 oktober 2010

Två sköna vänner



Igår fyndade jag nya mirakelprodukter från mitt favoritmärke NIVEA. Jag är väldigt rädd om min hy och är noga med att rengöra och smörja morgon och kväll. Jag använder aldrig foundation eller något annat kladdigt smink i ansiktet. Särskilt noggrann är jag med att sköta om den tunna och superkänsliga huden kring och under ögonen. Jag har sett riktigt sliten ut kring ögonen på grund av all sömnbrist, men veckans sömnmaraton har återställt mig och jag ser återigen ut som den 25-åriga tjej jag är. Tids nog kanske man börjar känna sig ung också.

PS. En sak jag verkligen gillar med NIVEAS ansiktscreme (förutom att den både doftar gott och känns ljuvligt skön) är att locket på burken är en spegel. Oftast smörjer jag ansiktet i badrummet och kan då se mig i badrumsspegeln, men om spegeln till exempel har immat igen kan det ju vara smidigt att kunna spegla sig i locket. DS.

PS2. Till dagen använder jag Cliniderms age defence day cream, som förvisso är riktigt skön mot huden men som kommer att bli utbytt mot NIVEAS dagcreme när den tar slut. DS2.

1 kommentar:

  1. Jag skiter i att ta hand om min hud och använder istället massa med kladd i ansiktet när jag går ut, tusen kilo smink ungefär. Funkar det med.

    SvaraRadera