fredag 18 mars 2011

Alla vill vi ha en morot























Ela är omåttligt förtjust i morötter och hon kan nog äta hur många som helst. Här står hon nedanför soffan och längtar efter att jag ska knapra i mig min morot så hon kan få smaka på den sista biten. Gulligt! Vi behöver alla en morot emellanåt. Min morot efter en tuff (men rolig!!!) praktikvecka ska bli att sova, ta skogspromenader, läsa skönlitteratur och äta lördagsgodis. Vill bara mysa och ladda med energi inför nästa vecka.

PS. Ela kräktes upp det hon ätit av moroten. DS.

PS2. Ela åt upp morotskräket. DS2.

2 kommentarer:

  1. det längst upp på moroten är ett sånt här afrodisiakum har anna skipper sagt, så slösa det inte på ela om du inte vill ha valplar

    SvaraRadera
  2. Jag gillar Ela. Hon tar sina motgångar med jämnmod. Moroten ska ner, så enkelt är det. Heja Ela!

    SvaraRadera