lördag 12 mars 2011

Åtta flickor på dryga metern





















Jag älskar de här örngotten som jag passade på att köpa när H&M reade ut dem. De kom med posten idag och jag hade sådan tur att jag kunde boka tvättstuga idag och fräscha till dem innan jag bäddade rent i sängen. Fint va? Jag kommer verkligen att känna mig som en tjejig tjej när jag går till sängs ikväll. Ångrar att jag inte bäddade i rosa eller lila, fast turkost är helt klart också en bra färg att sova i.

Jag har haft en alldeles underbar dag! Jag och Ela har bara varit hemma och njutit av att vara lediga. Jag har läst en tråkig men intressant artikel, traskat omkring i skogen, tvättat och pysslat. Och ja, jag har klippt Ela! Jag har snaggat henne över hela kroppen och nu ser hon inte alls så fin ut men hon verkar tycka att det är riktigt skönt. Jag hoppas att hon inte tänker fälla lika mycket päls nu för jag blir nästan vansinnig av allt hår som rasar av henne i perioder.

Nu ska jag ta fram min Marabou Polka chokladkaka och mumsa i mig så mycket jag orkar!

1 kommentar: