fredag 25 mars 2011

Dagens lediga outfit




































En tråkig sak med att arbeta inom vården är att man inte får använda nagellack på jobbet. Naglarna ska vara korta och rena och dödstråkiga. Eftersom jag gjort så mycket övertid så kunde jag vara ledig den här fredagen. Det första jag gjorde när jag vaknade pigg och utvilad klockan sju var att måla naglarna knallrosa. Efter en skön och långsam morgon åkte jag in till stan och shoppade lite. Outfiten jag visar er på bilderna är nu utbytt till diverse shoppingfynd!

1 kommentar:

  1. alltså du är så jävla snygg plus har snygga kläder och allt. det säger jag inte för att vi är kompisar, hade tyckt det även om du var världens dummaste, fast då hade jag nog inte sagt det till dig. men åh vad snygg du är!

    SvaraRadera