söndag 20 mars 2011

Lockar


Jag blev sugen på att locka mitt hår idag. Jag och Göteborg pratade om lockigt hår igår och jag tycker att det är så himla romantiskt och vackert. Jag lockar mitt hår med en helt vanlig locktång. Det tar extremt lång tid, är extremt jobbigt för armarna som skriker av mjölksyra och resultatet blir aldrig som jag vill ha det. Blev dock ganska nöjd med dagens lockar.

PS. Jag är även väldigt nöjd med den där rumpan som syns i bild! Önskar dock att jag haft ett lite mer smickrande par trosor på. DS.

2 kommentarer:

  1. like på dig, håret och rumpan! du borde ha en sån här icurl som jag har, de är superbra och det går assnabbt att fixa lockar, jag hade tusen kg hår när det var långt men jobbade ändå igenom det på en tio minuter-kvart. oj nu gör jag värsta reklamen men.....SNYGG är du iaf

    SvaraRadera
  2. Stiligt Linda, det där ska du vara stolt över. Både håret och rumpan, tumme upp :)

    SvaraRadera