onsdag 30 mars 2011

Tips! Min nya favoritmascara


































Den här mascaran från IsaDora är just nu min stora favorit. Jag köpte den lilla för första gången i julas och den har räckt gott och väl i tre månader. Det är svårt att hitta en bra mascara som lever upp till mina krav och förväntningar. Den får till exempel inte lämna små mascaraklumpar på ögonfransarna, kladda ihop fransarna eller torka och lägga sig som ett smutsigt puder under ögonen. Min favoritmascara ska vara riktigt svart och lämna generöst med färg efter sig utan att få fransarna att se ut som otäcka spindelben. Mascaran ska hålla minst tre månader utan att torka eller få slut på färg, och den ska vara skonsam mot fransar och hud. Den ska också vara enkel att tvätta bort på kvällen.

Min förra favorit var helt klart Niveas fantastiska mascara som var förpackad i en rosa behållare. Den gör fransarna urtjusiga, men nackdelen med den är att den torkar på en månad och det är ett alltför stort minus som lämnar IsaDora som vinnare i mina ögon.

1 kommentar: