onsdag 23 mars 2011

Glad dag som vanligt

Jösses vad jag är positivt överraskad av den här praktikplaceringen! Jag trodde verkligen inte att det skulle bli särskilt roligt, men ack så fel jag hade. Min sista placering som sjuksköterskestudent har visat sig vara toppenbra. Det känns som att jag har koll på läget nu och jag kan knappt bärga mig tills jag får börja jobba på riktigt. Roligt! En rolig sak med den här dagen var att jag hade prover att lämna till lab på vårdcentralen så jag fick hälsa på mina kära kollegor en stund. Längtar efter att jobba med F- supersyrran!

Var vrålhungrig när jag kom hem idag så det fick faktiskt bli riktig mat till middag och inte bara en filtallrik.

Kycklingnuggets, basmatiris, grönsallad, haricot verts, kikärter och kall sås.

1 kommentar:

  1. Att dom är snygga! Jag är väldigt förtjust i iittala!

    Vad är det där för runda bollar? Dom ser riktigt goda ut.

    SvaraRadera