lördag 19 mars 2011

Frukt och grönt och mycket mat!

Jag har ätit så bra hela veckan! Förutom några karameller ur påsen som F muntrade upp mig med i onsdags (högst fem!) och en liten skål med rabarberglass på praktiken igår så har jag bara ätit lagad mat (alltså inte fil och müsli utan riktig varm mat) till både lunch OCH middag. Måltiderna består till största delen av grönsaker och väldigt lite av kolhydrater i form av pasta och ris som jag är van vid. Genom att minska på kolhydraterna hoppas jag kunna bada i fjolårets bikini (jag tänker INTE köpa en större storlek) men vad viktigare är: JAG KAN ÄTA GODIS PÅ LÖRDAGARNA UTAN DÅLIGT SAMVETE! Mellan måltiderna och till kvällen har jag proppat i mig mängder med olika frukter. Frukt och grönt är jag väldigt noga med, dels för att det mättar och dels för att det stärker mitt kassa immunförsvar.

1 kommentar:

  1. jag gillar väldigt mycket att ditt kylskåp ser ut sådär samtidigt som det känns lite som att du är en främling...

    SvaraRadera