torsdag 7 april 2011

Anledning att fira



































Jag är så sjukt glad att kunna avslöja att det är Hänk som är min hemliga besökare. Det var evigheter sedan vi träffades så självklart var vi tvungna att fira genom att utbringa en skål med billig skumpa. H ligger just nu inne i sovrummet och försöker sova lite medan jag sitter här och dricker kaffe och tittar ut på stormen utanför fönstret. Ska snart traska över till F och M för att ta ut Alpha och Trassel på en promenad. Underbart att vara ledig!

2 kommentarer:

  1. Men Linda!!!!
    Hoppas du inte dricker denna hemska dryck????
    Jag lovar att när vi träffas nästa gång ska vi
    fira genom att dricka något väldigt gotttttt!!!
    Kom upp till Umeå så ska vi bjuda på riktig Champagne
    till förrätt och något smakrikt gott rött till varmrätten!
    Till efterrätten ska vi bjuda på något sött desertvin!!!!
    MUMS!!!!

    Vi längtar redan tills du kommer till Umeå!!!!!

    SvaraRadera
  2. I sommar ska jag bjuda dig på något riktigt gott!!!
    //Ola

    freixenet - huvva vad äckligt!!!!!

    SvaraRadera