tisdag 26 april 2011

Lilla G

Går in för att vara världens bästa moster.


Här skjuter G mig. Jag måste handlöst ramla ner på badrumsgolvet då. Jag slår i knäna även fast jag försöker ramla mjukt samtidigt som det måste se trovärdigt ut. Jag tänkte hela tiden på alla bakterier som geggar omkring på badrumsgolv. Jag mådde illa men sedan skjöt ungen igen och jag ramlade igen.
Jag försökte tvångsmata G med hallonsorbet, därav det hallonröda på hans nästipp.

Här håller G fram en näve badskum mot mig samtidigt som han vrålar: "LUKTA PÅ MITT BAJS!" När vi någon dag senare gick omkring inne i en av Uppsalas gallerior medan mamma L satt hos frisören antog G en min av förtvivlan samtidigt som han skrek: "MOSTER LINDA JAG VILL INTE LUKTA PÅ DITT BAJS!" HELT APPROPÅ INGENTING! JA, folk stannade upp och stirrade förfärat på mig. JA, jag önskade att jag kunnat sjunka genom jorden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar