måndag 4 april 2011

Nyheter

















































































Jag älskar verkligen Indiska. Hittade några nyheter när jag var inne i webshopen för att se om de har några fina knoppar. Jag har en smal hög byrå som jag en gång för länge sedan målade svart. Tyvärr har jag målat väldigt taskigt och nu har jag bestämt mig för att jag ska stryka på ett nytt lager svart färg. Med nya knoppar på byrålådorna kommer den nog att bli som ny. Fastnade lite för de här vita rosorna i porslin. Sött va?

3 kommentarer:

  1. Indiska har verkligen fina grejer! Sen har dom rimliga priser också :).

    SvaraRadera
  2. jag har sett dom och velat ha! vet dock inte var än, kan ju inte bara skruva upp knoppar på måfå, men köp! tror det blir fint till svart

    SvaraRadera
  3. Åh herrejestanes så mycket fint! Farligt mycket fint!

    SvaraRadera