söndag 3 april 2011

Lördagskvällen

Igår blev jag bjuden på middag hos F och M. De bjöd på bbq-steak med potatissallad, grillad haloumi och sallad. Jag gjorde en sallad med solrosfrön som jag tog med. Kvällen tog slut tidigt eftersom vi alla var dödströtta redan klockan nio. Jag hade velat festa till lördagen, men det var bara att glömma när det enda jag kunde tänka på var min älskade säng. Jag sätter mitt hopp till Hänk, som är den roligaste människan jag känner!

Det här hade jag på mig igår kväll. Älskar blusen, och älskar den vita ponchon att ha
över om jag känner mig frusen.











Så här såg maten ut. F penslade köttet med Hickory grillsås och såg ut som den arga snickaren under tiden.

2 kommentarer:

  1. och JAG är tvåa roligast!!!!! eller hur?
    gött med kött hursom!

    SvaraRadera
  2. och så vill jag säga att jag med älskar blusen!

    SvaraRadera