tisdag 26 april 2011

Skoakuten


































Jag är i akut behov av nya skor! Rensade upp bland alla gamla par i höstas och upptäcker nu att jag inte har ett enda par som jag verkligen tycker om. Det är väldigt viktigt att ha minst två-tre par skor som man verkligen älskar. Just nu behöver jag införskaffa fyra par skor: ett par till min examensdag, ett par lite finare promenadskor, ett par sommarsandaler och ett par nya löparskor. Det är tur att jag gillar lågbudgetskor från Skopunkten och Din sko. Det är bara löparskorna jag har tänkt lägga en större peng på, och dem köper jag alltid i någon sportbutik, typ Stadium. De får nog vänta tills jag börjat jobba.

2 kommentarer:

  1. Åh, jag gillar dom roooooosa! (Precis som Grynet)

    SvaraRadera
  2. jag var på skopunkten igår faktiskt, de har värsta erbjudandet att om ens kille köper två par skor så får man själv ett par gratis;) så det blev ett par söta vita skor.

    SvaraRadera