onsdag 6 april 2011

Lycka och tur



































Den här hästskon har jag haft sedan jag var liten men glömt att jag har. Den tjänar nu som prydnad i vardagsrummet. Viktigt att skon står just precis så här. Såg en hästsko i ett inredningsmagasin som stod upp och ned. Farligt! Skon är proppfull med tur och lycka men står den upp och ned så sipprar lyckan ur.

Igår hade jag och F en riktig myskväll med tacos, vin och godis. Vi delade på en flaska vin och blev berusade redan innan vi började äta. Såg en vansinnigt otäck film efter maten men trots det så var det en toppenkväll. F är en av mina allra bästa vänner och jag har verkligen tur som har honom i mitt liv. Vi blev vänner utan hästskons hjälp men nu hoppas jag innerligt att skon kan hjälpa till så att vi fortsätter vara vänner för alltid och alltid.

En annan sak som skänker mig mycket lycka just nu är det faktum att mitt besök nu befinner sig en knapp timme från Uppsala. Jag har tagit fram en fläskfilé från frysen och ställt en flaska skumpa på kylning. Det känns helt overkligt att vi äntligen ska träffas igen. Lite som första gången känns det, vilket det faktiskt på sätt och vis är.

1 kommentar:

  1. jag hoppas att ni får en supertrevlig kväll! puss och kram

    SvaraRadera