fredag 16 april 2010

Puss

Idag har det både regnat och varit vackert solväder. Jag har mått illa nästan hela dagen och mest bara legat i sängen och slumrat. Piggnade till ikväll och då passade jag på att tvätta och gå en skogspromenad i kvällssolen med Ela. När vi kom in igen fick hon en morot som hon snabbt sprang iväg med för att få tugga ifred.



Hon tycker inte om att bli störd när hon äter...

Jag själv har fredagsmys i soffan tillsammans med min chokladhare.



Du, mitt lilla barn som inte fick leva
Jag vill försöka lära mig tacka för dig
Jag vill tro att du har öppnat mina ögon
och lärt mig vad ödmjukhet är

Du har förändrat mig
öppnat mitt hjärta och gjort det mjukt
I botten av smärtan
kan du göra mitt hjärta till ett kärl
öppet mot rymden

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar