söndag 18 april 2010

Söndagslördag

Jag hade en väldigt trevlig lördagskväll igår. Min rara klasskamrat Robin och jag drack ett glas vin hemma hos mig innan vi gick till Karin och Tommy. Vi blev bjudna på ost och kex och det var lugnt och mysigt. Det bästa med att umgås med sina grannar är att man har så nära hem sen när man umgåtts klart. Jag åker bara lite hiss så är jag hemma. Eller ja, det allra bästa är förstås att jag faktiskt tycker om dem och tycker om att umgås med dem.

Robin och Ela är väldigt förtjusta i varandra. Robin blev så kelsjuk att han till slut sa tack och adjö och åkte iväg för att träffa sin dejt.



Jag tycker att Ela är urgullig när hon ovetandes har skräp på nosen. Hon ser sur ut och förstår inte varför jag skrattar åt henne och vill fota henne.



Jag lovade min mamma att lägga upp en bild på mitt nyfärgade hår. Mörkt va?

5 kommentarer:

  1. Det passar dig verkligen!

    SvaraRadera
  2. Va fint, passar dig verkligen! =)

    SvaraRadera
  3. vad snygg du var i mörkt hår :) kram på dig!

    SvaraRadera
  4. Whaa..! Det är urläckert Linda! Keep it that way! :D Vilket snyggo du är!

    SvaraRadera