tisdag 13 april 2010

Vilken tråkig soppa

Idag var ingen bra dag. Jag har förlorat min favoritmänniska och det håller mig vaken om nätterna. Jag var trött och ledsen i morse, och istället för att åka till min praktikplats tog jag kontakt med kursledaren och bad henne styra upp min praktik. Påpekade att det är min utbildning det handlar om och att jag faktiskt BETALAR för att göra praktik. Min kursledare lovade att ta kontakt med mottagningen, och klockan sex ikväll ringde det en kvinna (vars namn jag aldrig hört) och presenterade sig som min handledare. Jag börjar imorgon och jag ska verkligen göra mitt allra yttersta trots att jag inte har någon lust alls.

Jag gjorde ett nytt försök med Ela bara för att upptäcka att hon inte alls vill pussas när jag vill det. Hon vill inte heller vara med på bild.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar